vineri, 21 noiembrie 2008

E vineri!

In sfarsit e vineri! Desi ma laudam eu in posturile trecute ca vinerea asta voi fi libera, ei bine nu-s! Am folosit ziua libera pentru a merge la Constanta, cu treburi, dar si cu putina distractie! Am vazut MAREA!

In orice caz, astazi mi-am propus sa am o zi lejera, fara prea multa bataie de cap, fara probleme, fara multe telefoane. Si daca mi-am propus, asa va fi. [SPER].

In fiecare dimineata ma uit la Razvan si Dani pe Antena. Ma binedispun in cele 50 de minute in care imi beau cafeaua, fumez multe tigari si ma pregatesc de o noua zi de munca. In fine, a fost invitat Catalin Josan (tare drag imi e de el) si a cantat "Vrei nu vrei (esti doar a mea)", o piesa plina de romantism. Si mi-a ramas in cap. Imi canta fara intreruperi de aproape doua ore. Si daca tot e in capul meu si se invarte pe acolo, macar sa fie si aici...



Catalin Josan - Vrei nu vrei
Asculta mai multe audio Muzica »


O zi buna!

Niciun comentariu: