miercuri, 19 noiembrie 2008

Am fost la mare...

Da...Am scris bine. Am fost la mare, la Marea Neagra mai exact. Am avut ceva treaba prin Constanta, si am profitat de acest drum si am vizitat-o putin. Imi place enorm de mult marea iarna (bine, inca oficial nu e iarna, dar e frig).
Am avut parte de o zi minunata. Nu numai in Constanta, ci si pe drum.
Am plecat de dimineata tare, ca sa prindem bac-ul de ora 6. Si am prins un rasarit superb, prin muntii Macinului.

rasarit 2

rasarit


Dupa ce ne-am terminat treaba prin Constanta (care este un oras extraordinar, cu muuuuult peste Galati, dar despre aceste diferente majore intre cele doua orase, si nu numai voi scrie cu alta ocazie), ne-am plimbat putin pe malul marii.
Am mai vazut marea in timpul iernii, mai demult, insa acum a fost extraordinar. M-a izbit mirosul sarat, valurile inalte care se spargeau la mal, soarele care se chinuia sa ne incalzeasca. Am simtit in acel moment ca spectacolul valurilor imi este dedicat.

mare 1
faleza
mare 2
valuri
valuri 2

Niciun comentariu: