marți, 28 iulie 2009

BREAKING NEWS!!!

CU DEDICATIE:




- Nu imi pasa ca te-ai despartit de iubit/iubita si ca suferi
- Nu imi pasa ca ai stat ieri peste program si ca sefu nu te plateste
- Nu imi pasa ca nu ai putut sa pleci la mare ca nu ti-a dat sefu banii
- Nu imi pasa ca ai reusit sa pleci intr-un final la mare
- Nu imi pasa ca te muti
- Nu imi pasa ca ai salariu de 3 ori mai mic sau mai mare decat mine
- Nu imi pasa ca animalul (de casa) are purici sau cata apa a baut ieri
...lista poate continua...

Nu imi pasa ce ai de spus! Ma plictisesti! Nu imi pasa ca traiesti!


Eu sunt un om optimist si fericit! Si oamenii de genul asta nu fac decat sa ma scarbeasca! Asa ca de azi inainte ma lipsesc de prezenta ta...

2 comentarii:

ellytza spunea...

wow, ce dura esti ;)

Andreea spunea...

si nu am dreptate?