vineri, 20 martie 2009

Respir (a) usor, dorm foarte usor!

Sunt un om fericit!


In sfarsit pot dormi noaptea.



Al meu barbat sufera de deviatie de sept si din cauza asta sforaie atat de tare noaptea, incat se zguduie patul. La propriu! Am incercat toate remediile anti-sforait populare sau nu. Nici unul din pacate nu a avut efect. Exista si posibilitatea operatiei de deviatie de sept cu laser, care e destul de scumpa - am inteles aprox 350 Eur, dar si destul de nasoala.

De curand au aparut si la noi plasturii nazali "Breathe Right" sau pe romaneste "Respir Usor". Dupa ce am vazut reclama am inceput sa bantui prin farmacii. Cum la noi mai intai se arunca buzduganul si apoi se intampla ceva, la fel si cu plasturii. Am avut de asteptat aproape 2 saptamani pana sa gasesc.

Si am gasit. Am ramas cam surprinsa de pret, 66 LEI pentru o cutie de 30 bucati. Am luat doar doua, nevanad incredere prea mare in succesul promis in reclama.

Cred ca este una dintre foarte putinele momente cand pot spune cu mana pe inima ca produsul are efectele mult asteptate. Am avut parte de doua nopti de liniste. Partea buna e ca si el s-a simtit bine. Chiar foarte bine. A putut sa respire foarte usor, nu s-a simtit deranjat de acel plasture (care arata ca un leucoplast de pus peste bataturi).

Citez din prospect:


Congestie nazala:
"Respir Usor" benzi nazale este un produs nemedicamentos care poate reduce imediat congestia nazala.

Sforait: "Respir Usor" benzi nazale poate diminua sau elimina sforaitul, reducand congestia nazala din timpul noptii.

Cum functioneaza:
- cele 2 benzi elastice se "ridica" marind deschiderea cailor respiratorii nazale
- canalele nazale se maresc, usurand respiratia.

De mentionat ca un plasture poate fi folosit o singura data.

Mai jos, cum trebuie aplicat corect plasturele antisforait:




P.S. Eu am devenit dependenta de aceste benzi nazale sau plasturi cum vreti sa le spuneti, desi nu le folosesc. :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

A facut sotul meu operatie de deviatie de sept, a incetat sforaitul cam o saptamana, dupa care a revenit. Mai "potolit" ce e drept, in sensul ca nu se mai aude de la intrarea in casa :) decat daca e foarte obosit.